8 de març 2013

L'IVA


Hola famílies som el Pau i la Marina I,

La Laia ens ha ensenyat una notícia de l’Info K. El vídeo tractava d’uns nens que ens explicaven que vol dir l’IVA i com estem estudiant els IMPOSTOS vam intentar esbrinar quin tipus de IMPOST era.

Al final vam esbrinar que era un tipus D’IMPOST que quan anaves de compres et pujaven els preus, una part del preu és l’iva que el paguem al govern. Normalment paguem un 21% d’iva. Vam fer una feina que ens van dir que portéssim tiquets de compra per mirar a on era l’iva. També vam mirar el preu i amb uns diners de broma vam intentar pagar-ho. 

4 comentaris:

  1. Hola classe dels pescadors! Aquesta feina sobre els impostos em sembla molt interessant perquè és important aprendre tot allò que està relacionat amb els diners. La Laia de vegades m'explica com n'esteu d'engrescats a saber-ne més coses. Seguiu així!

    ResponElimina


  2. Hola companys,
    Avui es el cumple de la meva mare i farem un sopar familiar. A vingut la meva tieta i la iaia, els hi he ensenyat l'entrada del blog i l'han trobat molt interessant. L'avia diu que quan ella era petita no estudiaven tot això.

    Marina Itzel i iaia Maria

    ResponElimina
  3. Hola classe! Soc la Yu Feng!
    Es molt divertit apres l'IVA. Fer un obra de teatre es molt dificil, pero sara molt divertit! Jo crec que ens surtira molt be!
    Adeu classe!
    Yu Feng

    ResponElimina
  4. Ruth

    Yu feng tens rao es molt difisi pero es molt xulo

    aaaaaaadeeeeeeuuuu

    Ruth sanchez laviña

    ResponElimina