19 d’abr. 2013

L'obra de teatre




Hola nens, nenes i famílies! 

Guess what! Hem acabat de passar el conte a guió de teatre. Ens    vam emocionar tant que...
Quan la Mireia va clicar a imprimir
vam cridar i aplaudir.
 També  hem acabat les escenografies.
 Ja hem decidit: qui és actors/triu, qui s’ocupa dels efectes visuals (atrezzo, vestuari, maquillatge,etc)  i qui és responsable dels  efectes auditius (so, música i llum).
Ara falta menys per a que arribi el dia de l’obra! Vindreu?
Per cert, voleu saber el títol?

                                                  
I la teva estrella, on és?

Laia,Pau Román i Josep 

9 comentaris:

  1. Classe del Gegant Bernat19 d’abril del 2013, a les 12:05

    Hola!
    Som la classe del Gegant Bernat. Volem saber què és l'IVA perquè tenim una entrada del Teatre Lliure que hi posa IVA. Podeu venir a explicar-nos què és l'IVA a la nostra classe si us plau? Gràcies.

    Classe del Gegant Bernat

    ResponElimina
  2. Els pesats de la classe del Gegant Bernat19 d’abril del 2013, a les 12:10

    Hola! Tornem a ser els mateixos d'abans. El comentari era per la classe dels pescadors. Per favor, els hi podeu dir als pescadors?

    Els pesats de la classe del Gegant Bernat

    ResponElimina
  3. Hola sòc la Laia de les IDIANES.


    Ja els i he dit


    Adeu

    ResponElimina
  4. Hola Indianes,
    Soc la Toñi, mare de l'Elba. Estic desitjan veure l'interpretació. Segur que ho fareu molt bé. Sou fantàstics!!!!

    Un Petó.

    ResponElimina
  5. Hola classe jo estic molt contenta de fer l'obra de teatre i cada vagada que asajem ho fem millor. ja tinc ganes que sigui el dia que... farem lobra davant dels pares i els nens i nenes de l'escola.quina emoció!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Hola classe

    M'agrada moltisim l'obra de teatre.
    L'o fem tant bé que ja no necesiten el guió.
    Anims

    ResponElimina
  7. Hola!, sóc la mare del Sergi. Jo també tinc moltes ganes de veure la vostra obra de teatre. Quan jo era petita també en vaig fer una i va ser molt emocionat. Encara recordo els aplaudiments i com la gent ens va felicitar. Em vaig emocionar molt. Espero que aprofiteu tot el temps que us queda per a que us surti super bé.

    ResponElimina
  8. Hola classe

    Soc l'Alan i estic molt content de que fem l'obra de teatre.
    Segur que ho recordarem tota la vida!!!!
    i ho farem molt bé. :)

    ResponElimina
  9. hola classe del Indianes!Soc la Yu Feng!
    M'agradat molt l'obra de teatre,HEU FET SUPER BE!!!!!
    ADEU CLASSE DELS INDIANES!!!!
    YU FENG

    ResponElimina